top of page
  • Εικόνα συγγραφέαΠαναγιώτης Κουλουμπής

Τεράστια Διεθνή Ντοκιμαντεριστική Διαφήμιση Για Την Σύρο Μας

Δείτε εσείς πρώτοι αποκλειστικές εικόνες από το φιλμ …

Ντοκιμαντέρ με θέμα την Σύρο, την ιστορία. Τον πολιτισμό και την σύγχρονη καθημερινότητα της ξεκινά προβολές στην Ευρώπη

Το ντοκιμαντέρ που γυρίστηκε πέρσι στην Σύρο από μεγάλο Ιταλικό συνεργείο Ντοκιμαντέρ και ένα από τους καλύτερους σκηνοθέτες του είδους αυτού. Σε ολη μου την ζωή συνειδητά έχω αποφασίσει να προσφέρω την βοήθεια μου όπου μπορώ και όπως μπορώ σε όποιον και όπου χρειάζεται. Πότε σε όλες αυτές τις ενέργειες δεν ζήτησα οποιαδήποτε αμοιβή η χρηματική ικανοποίηση. Αυτό το κάνω συνειδητά μένοντας πιστός στιες αρχές της φιλοβοήθειας και της αγάπης και σεβασμού που με αυτά χαλιναγωγήθηκα από τους γονείς μου και τους δάσκαλους μου. Η παιδεία μου διέπεται από τις πραγματικές αρχές του πολιτισμού, της πίστης. Της ανιδιοτέλειας και της προσφοράς. Πέρσι είχε έρθει ένα Ιταλικό συνεργείο κινηματογραφιστών στην Σύρο για να γυρίσουν ένα ντοκιμαντέρ.

Βοήθησα όσο μπορούσα κυριολεκτικά αλωνίζοντας το νησί και σκεπτόμενος με πολύ προσοχή πως θα μπορούσαμε σε συνεργασία με τους έμπειρους αυτούς επαγγελματίες να αναδείξουμε την ομορφιά. Τον πολιτισμό, την ιστορία άλλα και την σύγχρονη καθημερινότητα του νησιού μας. Το πετύχαμε..

Σήμερα το ντοκιμαντέρ αυτό είναι έτοιμο και σε λίγο καιρό θα αρχίσει η προσβολή του αρχικά στην ιταλική τηλεόραση και στην συνεχεία σε άλλα τηλεοπτικά μέσα με διεθνή προβολή. Με συγκίνησαν πολύ μια πράξη των κινηματογραφιστών όταν πρόσθεσαν το όνομα μου στην παραγωγή κάτι το όποιο ούτε τους είχα ζητήσει ούτε περίμενα ότι θα το κάνουν.

Μου είπαν ότι το έκαναν αυτό γιατί εκτίμησαν την βοήθεια μου και τον κόπο μου. Ας είναι καλά… Τους ευχαριστώ. Η τιμή δεν είναι μόνο δική μου. Είναι για το νησί μας. Μέσα στον επόμενο χρόνο επίσης οι συντελεστές του νοτκυμαντερ θα βρεθούν στην Σύρο για να ξανά παρουσιάσουν επίσημα το έργο τους (το όποιο πιθανώς να έχει τιμηθεί με κάποιο τρόπο στο εξωτερικό) και θα τιμηθούν αναλόγως όπως του πρέπει και αξίζουν για την υπέροχη αυτή δουλειά τους.

Φυσικά και είμαι υπερήφανος (ποιος δεν θα ηταν?) που για μια ακόμα φορά βοήθησα με τον τρόπο που έμενα μου αρέσει να το κάνω, δηλαδή με ανιδιοτέλεια και σεβασμό το νησί μου. Και θα συνεχίσω να το κάνω όσο πόλεμο. Λάσπη. Εχθρότητα. Βρωμιά και κακία προσπαθούν κάποιοι να μου ρίξουν για να σταματήσω να κάνω κάτι που είναι αυτονόητο για κάθε ένα που αγαπά τον τόπο που βρίσκεται το σπίτι του. Μεγαλώνουν τα παιδιά του και προϋπήρχαν οι προγονοί του.



Links:

ΕΔΩ:

https://www.facebook.com/enas.panagiotis/media_set?set=a.1385926151541707&type=3


ΚΑΙ ΕΔΩ:

https://www.facebook.com/groups/263632537475861/permalink/484790938693352/

Παναγιώτης Κουλουμπής

18 Σεπτεμβρίου 2018

Ερμούπολη, Σύρος. Κυκλάδες Ελλάδα


501 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
bottom of page